Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Λαδάκια περιποίησης για τα μαλλιά!!

Καλησπέρα!!
Αποφάσισα αυτή την χρονιά να περιποιούμαι περισσότερο το μαλλί μου μιας και τα τελευταία δυο χρόνια το έχω ταλαιπωρήσει πολύ από τις βαφές και το πολύ styling. Έτσι έκανα μια έρευνα για προϊόντα περιποίησης για τα μαλλιά μας και πιο συγκεκριμένα για τα λάδακια ενυδάτωσης.

Θα σας παρουσιάσω λοιπόν μια λίστα από λάδια για τα μαλλιά που κυκλοφορούν στην αγορά.

Μοroccan Oil
Τα βασικά συστατικά του είναι το λάδι άργκαν και ο λιναρόσπορος. 
♦Αναζωογονεί την τρίχα.
♦Δυναμώνει και ενυδατώνει.
♦Μειώνει τον χρόνο στεγνώματος.
Δεν περιέχει οινόπνευμα. 

Πωλείται σε επιλεγμένα κομμωτήρια.
(προσωπικά έχω ακούσει τα καλύτερα και σύντομα θα το δοκιμάσω)



Κerastase Elixir Ultime
Περιέχει τα εξής έλαια : 
♦Έλαιο Πρακάξι : προσφέρει αναζωογόνηση, λάμψη ,και θρέψη.
♦Έλαιο αργανιάς : ενδυναμώνει την τρίχα.
♦Έλαιο καλαμποκιού : προστατεύει και προσφέρει απαλότητα στα μαλλιά.
♦Έλαιο καμέλιας : πλούσια σε λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε, προσφέρει λάμψη και απαλότητα. 

Διατίθεται σε επιλεγμένα κομμωτήρια.
(δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θεωρώ γενικότερα τα προϊόντα της Κerastase υπερτιμημένα) 

Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil
Περιέχει έλαιο argan, βιταμίνη Ε και προβιταμίνη 5 ενώ δεν περιέχει οινόπνευμα.
♦Δυναμώνει την τρίχα και την κάνει πιο λαμπερή.
♦Προσφέρει ενυδάτωση.
♦Κάνει τα μαλλιά πιο απαλά και υγιή.
♦Θρέφει και προστατεύει.
♦Απορροφάται άμεσα.
♦Ενυδατώνει.

Είναι αγωγή που δεν ξεβγάζεται και εφαρμόζεται σε στεγνά ή σε βρεγμένα μαλλιά.
(το έχω δοκιμάσει και έμεινα ικανοποιημένη, κάνει πιο ευκολοχτένιστα τα μαλλιά και δεν φριζάρουν και είναι και πολύ οικονομικό)

Lierac Sensory Oil with 3 Flowers
Πρόκειται για ένα λάδι πολλαπλής χρήσης (σώμα, πρόσωπο, μαλλιά).

Περιέχει:
♦Εκχυλίσματα Γιασεμιού, Γαρδένιας και Καμέλιας
♦Έλαια φουντουκιού, γλυκού αμύγδαλου, κουκουτσιών σταφυλιού και άργκαν 

Έχει αναδομητική και αντιοξειδωτική δράση και είναι πλούσιο σε βασικά λιπαρά οξέα και σε βιταμίνες τα οποία χαρίσουν ενισχυμένη και μακράς διάρκειας θρέψη και ενυδάτωση.
Βοnus : όταν προστεθεί στο νερό του μπάνιου, μετατρέπεται σε απαλό, προστατευτικό γαλάκτωμα.


Les petit Marseillais huile nutrition intense
Είναι κι αυτό πολυχρηστικό μιας και χρησιμοποιείται σε σώμα, μαλλιά και πρόσωπο.
Περιέχει:

♦Βούτυρο καριτέ
♦Argan oil
Προσφέρει ενυδάτωση σε βάθος ακόμη και στα πιο ξηρά μαλλιά!!
Bonus : Μπορείς να το βρεις και στα σούπερ μάρκετ και είναι και οικονομικό.




Orofluido Beauty Elixir
Περιέχει:
♦Argan oil από το Μαρόκο
♦Cyperus oil από την Αίγυπτο
♦Lynseed oil από την Μεσόγειο

Χαρίζει όγκο και κίνηση, λάμψη, αναδομεί και ενδυναμώνει την τρίχα.
Bonus: θα λατρέψετε το άρωμά του καθώς είναι βασισμένο σε τόνους ανθόσπερμου και βανίλιας.

Nuxe Huile Prodigieuse




Έχει κι αυτό τρεις διαφορετικές χρήσεις (πρόσωπο, σώμα, μαλλιά).
Πρόκειται για ένα ξηρό λάδι ενυδάτωσης και λάμψης για ταλαιπωρημένα μαλλιά.
Περιέχει 6 έλαια και βιταμίνη Ε και απορροφάται πολύ εύκολα.
Θα το βρείτε στα φαρμακεία. 






Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά;
Ποιά είναι η γνώμη σας;
Έχετε να προτείνετε κάποια άλλα;

Αυτά από μένα!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!!

Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε και να ονειρεύεστε!!!
Φιλάκια!!

18 σχόλια:

  1. Έχω δοκιμάσει το λαδάκι της Nuxe και είναι φανταστικό.Το χρησιμοποιούσα κυρίως στο πρόσωπο,αλλά 2-3 φορές που το έβαλα και στα μαλλιά έμεινα πολύ ικανοποιημένη!

    http://ohmymirrormirror.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω κι εγώ πολύ να το δοκιμάσω αν και μου φαίνεται λίγο ακριβό!!Φαίνεται όμως πολύ καλό!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Αυτή την εποχή δοκιμάζω το Μoroccan Arga Oil της Avon και σαν πρώτη εντύπωση μου άρεσε πολυ!!!!!Ωραίο ποστ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι της ΑVON είναι καλή επιλογή και οικονομικό.
      Λατρεμένη AVON!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένο μου προϊόν τα λαδάκια μαλλιών. Δες και το δικό μου ποστ http://madeinheartgr.blogspot.gr/2012/07/blog-post_09.html αν δεν βαριέσαι. Τα φιλιά μου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εγω θέλω να τα δοκιμάσω όλα!!
      Το beautyfying από BODY SHOP και το mythic oil ήθελα να τα βάλω στο post αλλά μου φάνηκε ότι θα γινόταν τεράστιο και κουραστικό κι έτσι τα αφαίρεσα.
      Ωραίο και το δικό σου post!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. το λάδι της Nuxe θεωρώ ότι είναι το top ξηρό λάδι!!! Για τα μαλλιά εμένα δε με καλύπτει πολύ, γιατί είναι πολύ πολύ ξηρά, αλλά για το πρόσωπο και το σώμα είναι καταπληκτικό!! Θέλω κι εγώ να δοκιμάσω της Kerastase και το moroccan oil γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως είμαι πολύ περίεργη να δω τι εννοεί 'ξηρό λάδι' . Κι εμένα είναι χάλια το μαλλί μου και θα δεν ξέρω σε ποιό θα καταλήξω τελικά.
      Σίγουρα θα σας πω την γνώμη μου στο τέλος!!

      Διαγραφή
  5. Εντάξει αγαπώ τα λάδια μαλλιών και έχω δοκιμάσει πάρα πολλά μιας και έχω τρέλα με τα μαλλιά μου! Από αυτά που έχεις στη λίστα σου έχω δοκιμάσει τα: Κerastase Elixir Ultime, Orofluido Beauty Elixir (από τα πολύ αγαπημένα μου), Avon Moroccan Argan Oil (το χρησιμοποιώ από το Καλοκαίρι και τώρα κοντεύει να μου τελειώσει, είναι καταπληκτικό και έχω γράψει γι' αυτό). Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω της Lierac, γιατί έχω διαβάσει πολύ καλά! Πολύ ωραίο το post σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ το AVON το έχω βολευτεί πολύ!!
      Μάλλον θα αγοράσω το moroccan oil κι ελπίζω να δω διαφορά!!

      Διαγραφή
  6. Το μόνο που έχω δοκιμάσει είναι το Moroccan Argan Oil της Avon και το έχω λατρέψει!! Θα το ξαναπάρω σύντομα.. :)

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έχω το petite marsailles αλλά θέλω να δοκιμάσω το πρώτο που προτείνεις εχω ακούσει τα καλύτ
    ερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαρά καλησπέρα!!
      Εγώ το επόμενο προϊόν περιποίησης για μαλλιά που θα αγοράσω θα είναι αυτό . έχω ακούσει τα καλύτερα!! Τώρα πήρα μερικά προϊόντα marseillais και τα δοκιμάζω.
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Έχω δοκιμάσει τα τρία πρώτα και μου άρεσαν πάρα πολύ!!! Πιο πολύ μου άρεσε της kerastase το elixir ultime...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πουθενα δεν βλεπω το chi και ανησυχω κοριτσια! χαχα στο εξωτερικο ειναι πολυ διαδεδομενο και για μενα αποτελει το κορυφαιο λαδακι-μεταξι για την ακριβεια. Θελω να δοκιμασω και τη σειρα της mythic oil.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιό λαδάκι είναι αυτο;;Δεν το ξέρω;;
      Eίναι τόσο καλό;;Θα το έχω υπόψιν μου!!

      Διαγραφή
  10. Δες αν θελεις το ποστ μου http://ellakibeauty.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html
    ειναι πολυ συντομο αλλα με μια μικρη ερευνα σε ξενα μπλογκς και youtubers θα παρεις μια καλη ιδεα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. dn yparxei tipota kalutero gia mena apo to maroccan oil!!!!apla to latreuw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...