Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Υγρά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ ή όχι;


Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι. 
Γεγονός ένα. : Δεν συνηθίζω να κάνω review με βάση ένα δείγμα. Δεν θεωρώ την άποψή μου ολοκληρωμένη. 
Γεγονός 2 : Δεν χρησιμοποιώ υγρά μαντηλάκια καθαρισμού.
Συμπέρασμα : πρέπει να διαβάσεις το παρακάτω μίνι review για να ανακαλύψεις τι με έπεισε να ανατρέψω τα παραπάνω δύο γεγονότα και να γράψω την ανάρτηση αυτή. 

Περί Pom Pon (πρώτα το m μετά το n, πάντα το έκανα λάθος)ο λόγος...
Έπεσαν που λες στα χέρια μου τα μαντηλάκια αυτά από ένα περιοδικό που τα είχε δώρο.
Τα άφησα στο κομοδίνο μου για μέρες και απλά τα κοιτούσα με ύφος : δεν έχετε καμία ελπίδα, μάλλον θα σας δωρίσω στην μαμά μου. 


Ώσπου έφτασε εκείνη η καταραμένη μέρα με την ημικρανία να με ταλαιπωρεί από το πρωί μέχρι το βράδυ. 
Τι να κάνεις λοιπόν όταν θέλεις να ξαπλώσεις επειγόντως αλλά πρέπει να ξεβαφτείς πρώτα; Το αιώνιο δίλημμα που μας ταλαιπωρεί όλες. 
Μωρέ λες..;αναλογίστηκα ήδη οριζοντιομένη στο κρεβάτι μου!  
Και αμέσως άρπαξα τα μαντηλάκια, τα άνοιξα και άρχισα να ξεβάφομαι όντας σίγουρη πως κάνω μία προχειροδουλειά και το πρωί απλά θα ξυπνήσω με μαυρίλες, μάσκαρα κάτω από τα μάτια μου και make up διάσπαρτο σε πρόσωπο και μαξιλάρι. 
Και έρχεσαι εσύ Pom Pon ξαφνικά να μου διαψεύσεις την θεωρία μου και να τα ανατρέψεις όλα; Ποιο νομίζεις ότι είσαι;
Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, αφαίρεσα το μακιγιάζ μου, την μάσκαρα και ένιωσα ενυδατωμένη την επιδερμίδα μου χωρίς να μου αφήσει λιπαρότητα.  Επιπλέον, δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη ενοχλητική μυρωδιά, θα έλεγα ανύπαρκτο άρωμα. 
Καθαρή επιδερμίδα και δροσερή!

Την επόμενη μέρα βρέθηκα να μελετάω καλύτερα τις λεπτομέρειες στην συσκευασία και ανακάλυψα πως τα Pom Pon Eyes & Face περιέχουν υαλουρονικό οξύ, αφαιρούν ακόμα και την αδιάβροχη μάσκαρα, ενώ ενυδατώνουν σε βάθος και ηρεμούν την επιδερμίδα.
Δεν περιέχουν parabens, σαπούνι, οινόπνευμα και χρωστικές.

Μπορεί να μην προτιμώ μαντηλάκια σε γενικές γραμμές αλλά αυτά εδώ με έπεισαν και σίγουρα για περιπτώσεις ανάγκης και βαρεμάρας είναι μία χαρά.
Θεωρώ ότι άξιζε να σας το αναφέρω μιας και οτιδήποτε χρησιμοποιώ και μου αρέσει πολύ θέλω να το μοιράζομαι μαζί σας.

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει;
Ποια άλλα μαντηλάκια σας αρέσουν και χρησιμοποιείτε;
η ανάρτηση αυτή είναι ενημερωτική, δεν είναι διαφημιστική

40 σχόλια:

  1. Είναι από τα καλύτερα υγρά μαντιλάκια που κυκλοφορούν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γενικά δεν μου αρέσουν τα μαντηλάκια λόγω και μιας αρνητικής εμπειρίας που είχα αλλά αυτά φαίνονται πολύ καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Κοραλλία μου τα έχω πάρει με κακό μάτι αλλά αυτά αξίζουν να τα δοκιμάσεις αν δεν έχεις κάποιο ιδαίτερο θέμα με την επιδερμίδα σου. Και φυσικά δεν είναι για συνέχεια...που και που όταν μας πιάνουν οι τεμπελιές μας!!

      Διαγραφή
  3. αχχ εγω επειδη ειμαι βαρεμενη, κατα 99% χρησιμοποιω παντα μαντιλακια!
    Αυτα με εχουν βγαλει ασπροπροσωπη! Ειναι οντως υπεροχα και ποτε δε μου δημιουργησαν προβλημα !
    Και επειδη εκτος απο βαρεμενη ειμαι κ λιγο αχρηστη, καλυτερα ξεβαφομαι με αυτα παρα με λοσιον η οτιδηποτε καθαριστικο :P

    xoxo
    http://thefashionsweetheart.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!! Χαίρομαι που σου αρέσουν..είναι θέμα συνήθειας!!! Κι εγώ με το ζόρι πάντα ξεβάφομαι!!
      Προσπάθησε να ξεβάφεσαι κανονικά γιατί είναι πολύ σημαντικό για την υγεία της επιδερμίδας μας!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Είναι φανταστικά! Έχω δοκιμάσει αυτά και κάτι άλλα με ceramides είναι τέλεια, εγώ αφαιρώ το μακιγιάζ και μετά πλένω και το πρόσωπο μου, μένει πεντακάθαρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κοιτάξω και τα άλλα που λες!! Μαντηλάκι και μετά πλύσιμο είναι πολύ καλό καθάρισμα!! Μπράβο!!!

      Διαγραφή
  5. Apo ta kalutera!!Oute egw vevaia xrisimopoiw ugra mantilakia..alla se mia wra angkis einai aparaitita!!
    filakia Lina mou!!Kalo savvatokuriako!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι χρειάζονται να υπάρχουν για ώρα ανάγκης όπως λες!!
      Φιλιά !!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!!

      Διαγραφή
  6. Και εγώ χρησιμοποιώ τα Pom Pon μαντιλάκια με argan oil και φυσικά συστατικά όποτε έχω βαφτεί πολύ. Δηλαδή περνάω το πρόσωπο μία φορά με τα μαντιλάκια να φύγουν τα πολλά πολλά και μετά ξεβάφομαι κανονικά με το γαλάκτωμα κτλ... Και φυσικά τα χρησιμοποιώ όταν βαριέμαι! Γενικά με έχουν βολέψει πολύ και τα χρησιμοποιώ καιρό!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις πιστεύω!! Κι εγώ πλέον θα τα έχω για στιγμες τεμπελιάς!! Και για ώρα ανάγκης!!
      Θα κοιτάξω και αυτά που λες με το λαδάκι!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Εγώ πάλι σχεδόν πάντα μαντηλάκια χρησιμοποιούσα και θα χρησιμοποιώ - κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά, αρκεί να είναι καλά, μη κοιτάς που για να πουλήσουν ένα κάρο άλλα ντεμακιγιάζ προσπαθούν να τα βγάλουν ελλειπή. Τα συγκεκριμένα όντως είναι καλά, αν και προτιμώ τα Bioten. Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα αποφεύγω, γιατί μου αφήνουν λιπαρότητα αλλά τα συγκεκριμένα καμία σχέση, τα βρήκα πολύ καλά αλλά θα ε΄χω υπόψιν και τα bioten γιατί μου αρέσουν και γενικότερα τα bioten προϊόντα !
      Σ ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
    2. Τα Johnson's αφήνουν λιπαρότητα και μερικά Pom Pon. Τα πράσινα και τα μωβ είναι ωραία από Pom Pon! Τα Bioten δεν αφήνουν καμία λιπαρότητα, αν τα δοκιμάσεις να μου πεις πώς σου φάνηκαν!

      Διαγραφή
  8. Είναι τα μόνα που έχω δοκιμάσει! Μου αρέσουν αρκετά αλλά γενικά προτιμώ το σαπουνάκι μου :) Ωραίο review!
    http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εννοείται το σαπουνάκι κι εγώ το προτιμώ καλύτερα!!
      Σ ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. Εγώ τα Johnson's έπαιρνα, αλλά επειδή δεν ήμουνα καθόλου ικανοποιημένη, μετά άλλαξα σε γαλάκτωμα!Αλλά και γώ από περιοδικό έτυχε να δοκιμάσω και αυτά, που δεν έχουν καμία σχεση με τα johnson's!Πολύ καλάα!! Πραγματικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα έχω δοκιμάσει τα johnsons!! Πράγματι πολύ καλά!!
      Χαίρομαι που σ αρέσουν και σένα!!

      Διαγραφή
  10. Είναι πάρα πολύ καλά! Κι εγώ πάντα ξεβάφομαι με γαλάκτωμα και μετά πλένομαι με σαπούνι αλλά για μετά τα ξενύχτια που απλά δε μπορείς να κατσεις να ξεβαφτείς είναι τρομερά! Επίσης για διακοπές είναι ότι πρέπει αντί να κουβαλάς μπουκάλια ξεβαφτικού.

    ~Anna
    Spotlights on the Redhead

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα μαντιλάκια αυτής της εταιρίας δε με βόλεψαν ποτέ για κάποιο λόγο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως λέω πάντα...δεν μας ταιριάζουν όλα τα προϊόντα το ίδιο!! Κρίμα!!

      Διαγραφή
  12. Οσες φορες αναγκαστηκα να χρησιμοποιησω αυτα τα συγκεκριμενα μαντηλακια για γρηγορο ντεμακιγιαζ,παντα την επομενη μερα ξυπνουσα με σπυρια στο προσωπο..Οποτε δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο απο εναν σωστο καθαρισμο προσπωπου οσο ευκολες κ γρηγορες ειναι καποιες λυσεις,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω μαζί σου..δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από έναν σωστό καθαρισμό με σαπούνι!!

      Διαγραφή
  13. Moυ αρέσουν αυτά τα μαντηλάκια για ώρες ανάγκης και πιστεύω ότι κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!! Έτσι κ μένα μου χρειάστηκαν σε ώρα ανάγκης όπως είδες!!!

      Διαγραφή
  14. Προτιμώ το sensibio της bioderma για καθαρισμό, αλλά τα μαντηλάκια πολλές φορές με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπη (κυρίως σε διακοπές, ταξίδια κτλ)
    Τα συγκεκριμένα είναι πολύ-πολύ καλά!!!
    Φιλάκια, κούκλα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Aπό μαντηλάκια αυτά είναι τα αγαπημένα μου ever, δε χρησιμοποιώ συχνά αλλά δεν τα αλλάζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι κι έγω..όχι συχνά αλλά όποτε πρέπει είναι πολύ καλά τελικά!! Χαιρομαι που συμφωνείς!!

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Θα δοκιμάσω και τα bioten κάποια στιγμή..αρέσουν σε πολλές απ'ότι έιδα!!

      Διαγραφή
  17. Ούτε κι εγώ προτιμώ τα μαντηλάκια αλλά με έπεισες να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά καλά κάνεις και δεν τα προτιμάς!! Αλλά για μερικές συγκεκριμένες στιγμές χρειάζονται και αυτά είναι πολύ καλά!!

      Διαγραφή
  18. Πολυ ομορφη αναρτηση, και εγω για ωρα αναγκης εχω μαντιλακια αλλα ειναι παντα μεσα στην τσαντα μου, τα ειχα δοκιμασει σε δειγμα και μου ειχαν αρεσει παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γενικά ούτε εγώ επιλέγω τα μαντηλάκια για το ντεμακιγιαζ..
    Σε τέτοιες περιπτώσεις ανάγκης όμως είναι ιδανικά!
    Τα μαντηλάκια αυτά τα δοκίμασα και εγώ και μου άρεσαν αρκετά!

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λινάκι κι εγώ τα χρησιμοποιώ αρκετές φορές! Κυρίως σε εκδρομές και ταξίδια, γιατί βαριέμαι να κουβαλάω όλα αυτά τα βαμβάκια, τις λοσιόν, κλπ. Ενώ αυτό μπαίνει και στο αεροπλάνο, μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...