Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Beauty News


Όταν η Beauty Blogger χαζολογάει στο διαδίκτυο ανακαλύπτει πολλά νέα πράγματα. Όταν αυτά τα νέα πράγματα σχετίζονται με την ομορφιά τότε πρέπει να τα μοιραστεί μαζί σας!
Ας δούμε κάποια beauty news που ανακάλυψα τις τελευταίες μέρες.

 photo : vogue.co.uk

Σας ενημερώνω λοιπόν ότι η αγαπημένη Lancome λανσάρει τρία νέα βερνίκια σε αποχρώσεις του μαύρου. Απαλό μαύρο, μαύρο, πιο μαύρο. Αν τα προσέξεις λίγο καλύτερα, ναι διαφέρουν. Δες λοιπόν τρία νέα Vernis In Love, το Grey Lumiere, το Black Sepia και  το Purple Fiction όλα σχεδιασμένα ώστε να ταιριάζουν με τα κραγιόν L'Absolu Desir της Lancome. 
Tι;;;;  Όλα ίδια σου φαίνονται;;;

  photo : vogue.co.uk

Σε νύχια πάλι θα αναφερθούμε μιας και ο οίκος Burberry (αν το πεις μπούρμπερι θα σε βάλω στην γωνία με το πόδι και το νύχι ψιλά) αποφάσισε επιτέλους να κυκλοφορήσει και σειρά με βερνίκια. Τρία χρωματάκια κάνουν την εμφάνιση τους, το Poppy Black, το Stone και το Oxblood τα οποία περιέχουν δυναμωτική και ενυδατική φόρμουλα με αντιοξειδωτική προβιταμίνη Β5 και εκχύλισμα μύρου. Εγώ να πω ότι το burberry design της συσκευασίας κάνει την διαφορά φυσικά. Το καπάκι το λες και τεράστιο. 

 photo : vogue.co.uk

To ψαλίδι για τις βλεφαρίδες από την εταιρεία Shu Uemura πολλές από σας θα το ξέρετε και ίσως το έχετε ήδη. Είναι πολύ γνωστό για το ωραίο αποτέλεσμα που δίνει στις βλεφαρίδες και για τον όμορφο σχεδιασμό του. Το νέο S Curler είναι πιο ακριβές, δεν τσιμπάει και ταιριάζει σε όλα τα σχήματα ματιών. Πως σου φαίνεται; Εμένα πάλι τρομακτικό, δεν χρησιμοποιώ ποτέ ψαλιδάκι γιατί νομίζω πως θα βγάλω ολόκληρες τις βλεφαρίδες μου ή ακόμα και το μάτι μου. Αλλά εγώ είμαι και τρελή.  Εσύ πάλι να το χρησιμοποιείς, γιατί γιατί κάνει δουλειά. 

Αυτό ήταν ένα μικρό, σύντομο δελτίο high end ομορφιάς...μείνετε συντονισμένες για περισσότερα...

Τα φιλιά μου!!
η ανάρτηση αυτή είναι ενημερωτική, δεν είναι διαφημιστική

10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ενημέρωση!
    Τα λάτρεψα όλα..
    Ναι..ναι..ακόμα και το ψαλιδάκι :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα μαύρα μανό μου αρέσουν γενικά! Το ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες πόσο έχει περίπου ξέρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To καινούριο αυτό δεν ξέρω δυστυχώς...αλλά το κλασσικό το shu uemura έχει 20 δολάρια. Είναι ακριβό!

      Διαγραφή
    2. Ναι είναι :/ Ε κι αυτό κάπου τόσο θα έχει φαντάζομαι, μη σου πω παραπάνω!

      Διαγραφή
    3. Ναι μάλλον! Έχε υπόψιν βέβαια ότι αυτό είναι κάτι που αγοράζεις και κρατάει χρόνια...είναι μια επένδυση...όπως και τα καλά πινέλα!! Ααχχχ που τα θέλω όλα!!

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραια ενημερωση!!! Εχουν πολυ ωραιο σχεδιασμο, και μενα τα μαυρα μου αρεσαν (τι αλλο)! Καλα ψαλιδακι δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε και ουτε θελω, οπως ειπες και εσυ ειμαι σιγουρη οτι θα βγαλω τα ματια μου μ αυτο χαχα. Btw εχεις βραβειακι απο το blog μου χιχι Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κι εσύ το ίδιο ε?? Δεν είμαι η μόνη τελικά!!
      Σ ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!!

      Διαγραφή
  4. Καλώς σε βρίσκω στο όμορφο(κυριολεκτικά και μη)μπλογκ σου!super τα βερνίκια,λατρεύω το μαύρο,επίσης είχα σκοπό να πάρω ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες γιατί χρησιμοποιούσα παλιά και μου...τελείωσε,αλλά όσο για το συγκεκριμένο...χμμμ θα δούμε...αν δεν καταφέρω να το χρησιμοποιήσω στις βλεφαρίδες ίσως να μου χρησιμέψει σαν σκαφτικό εργαλείο στον κήπο μου! ;) Καλή σου μέρα και να τα λέμε μιας που βρεθήκαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μιράντα!!
      Ε ναι πως είναι έτσι αυτό το ψαλιδάκι!! Είναι τρομακτικό!!
      Ανακάλυψα κι εγώ μόλις το blog σου!! Όμορφο και δημιουργικό!!
      Καλώς ήρθες!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...