Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Review: Seventeen X-Traordinaire Mascara


Γεια σας κορίτσια,

Εδώ και λίγο καιρό χρησιμοποιώ την μάσκαρα X-Traordinaire από την Seventeen σε χρώμα Storm Blue. Είχα ακούσει πολλά γι'αυτήν την μάσκαρα και ήθελα πολύ να την δοκιμάσω και όταν βρέθηκα σε ένα τοπικό κατάστημα αποφάσισα να την αγοράσω μιας και ανήκει στις οικονομικές μάσκαρες κατά την γνώμη μου.
Σύμφωνα με την εταιρεία η μάσκαρα αυτή είναι για τρισδιάστατες βλεφαρίδες και προσφέρει:
-εξαιρετικό όγκο
-τέλειο γύρισμα
-ειδικό πλαστικό πινέλο
-αναδεικνύει τις βλεφαρίδες σαν να ήταν ψεύτικες


Η γνώμη μου:
♦Μακραίνει πολύ και ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ αλλά δεν δίνει τον όγκο που εγώ θέλω.
♦Το χρώμα είναι διακριτικό, ούτε πολύ έντονο, ούτε πολύ απαλό ό,τι πρέπει δηλαδή ακόμα και για πρωινές ώρες.
♦Η τιμή είναι καλή(περίπου δέκα ευρώ).
♦Βγαίνει σε διάφορα χρώματα όπως το βιολετί και το μωβ.
♦Δυστυχώς όπως βλέπετε το στόμιο της είναι πολύ ανοιχτό με αποτέλεσμα να βγαίνει πολύ προϊόν, παραπάνω από όσο πρέπει και υποθέτω αυτός είναι λόγος για να μου τελειώσει πολύ γρήγορα η μάσκαρα.

Θα την αγόραζα ξανά και μάλιστα και σε άλλα χρώματα.

Eσείς την έχετε δοκιμάσει;

Θα τα πούμε στο επόμενο Post!!
Φιλάκια!!
Λίνα

Το post αυτό δεν είναι διαφημιστικό, είναι ενημερωτικό.

22 σχόλια:

  1. Αυτό με το στόμιο όντως είναι ένα θέμα αλλά άμα είναι καλό το αποτέλεσμα χαλάλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε εγώ ξετρελάθηκα μ' αυτή..Εμένα δεν μου άρεσε που δεν δίνει ελαστικότητα στις βλεφαρίδες και φυσικά το στόμιο!Χάλια γίνομαι κάθε φορά!
    Αλλά από την άλλη μια χρωματιστή μάσκαρα δεν είναι για όλη την ώρα οπότε δεν με πειράζει ιδιαίτερα!Για μια εντυπωσιακή έξοδο είναι μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως τα λες...οι χρωματιστές είναι ότι πρέπει για κάτι διαφορετικό!

      Διαγραφή
  3. Ενδιαφέρον,θα την έχω στα υπόψιν λοιπόν αλλά στο μωβ της!!Αφού μπλέ ενθουσίαστηκα με την Full action by sephora!
    Φιλιά
    Μαίρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την έχω σε μοβ και μπλε! Δοκίμασα το μοβ πριν καμια εβδομάδα και μου τις κολλούσε τις βλεφαρίδες σε σημείο που πήρα πινελάκι τύπου "βουρτσάκι mascara" και χτένισα τις βλεφαρίδες μου με αυτό για να ξεκολλήσουν. Θα περιμένω να "ξεραθεί" λίγο η mascara, γιατί είναι αρκετά υγρή και μάλλον γι'αυτό κολλάνε μεταξύ τους :( x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bγαίνει πολύ προϊόν λόγω του στομίου και όταν είναι και καινούρια συμβαίνει αυτό. Μετά από κάποιες εφαρμογές βελτιώνεται λίγο.

      Διαγραφή
    2. Ναι είναι και αυτό με το στόμιο! Το ελπίζω, γιατί το χρωματάκι μου άρεσε :)

      Διαγραφή
  5. ;Eχω διαβάσει τόσα καλά γι' αυτή την μάσκαρα! Κάποια στιγμή ίσως την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προτείνω να πάρεις κάποιο από τα χρώματα πάντος!!Είναι ωραία!!

      Διαγραφή
    2. **sorry , τα άλλα χρώματα εκτός του μαύρου εννοούσα.

      Διαγραφή
  6. εγώ την άσφησα να στεγνώσει και έφτιαξε κάπως!!!κρίμα γιατί κατα τα άλλα είναι υπέροχη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας κοριτσια!! Μιας και θιγετε ενα τετοιο θεμα θελω να καταθεσω πως σαν το αποτελεσμα της diorshow σε μαυρο και σε μπλε electric δεν το εχω συναντησει σε καμια. Μπορει να κοστιζει σε σχεση με αλλες αλλα αν η φτηνοτερη ειναι ετσι οπως τα λετε.... Μαλλον μας ερχεται πιο ακριβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eντάξει ναι...το ότι πληρώνεις παίρνεις ισχύει και το υποστηρίζω..απλά προσπαθούμε να βρούμε το πιο ποιοτικό που να έχει και την αντίστοιχη αξία σε χρήματα..το value for money δηλαδή. Πάντος αν τελειώνει γρήγορα όντος δεν αξίζει.

      Διαγραφή
  8. Τη δοκίμασα κ εγώ,σε μωβ,και το αποτέλεσμα ήταν όντως έντονο!! Φαίνονται σαν ψεύτικες και μου αρέσει αυτό και το χρώμα δεν αχνοφαίνεται..όπως σε κάποιες άλλες που μόνο η πωλήτρια βλέπει ότι έχουν χρωματιστεί οι βλεφαρίδες σου.. αυτό ήταν μωβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευτυχως το εγραψες οτ ιδεν δινει!εχεις βρει καποιο που να δινει ογκο να ειναι πυκνες?γιατι ψαχνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε της Maybelline, νομίζω ότι και σε τιμή και σε ποιότητα είναι από τις καλύτερες..δίνουν όγκο και έχει να επιλέξεις ανάμεσα σε κάποιες ανάλογα με το τι θες!

      Διαγραφή
  10. κοριτσια δοκιμαστε την μασκαρα με το μεγαλο βουρτσακι της radiant,εχει 13-14 ευρω,εχει φοβερο αποτελεσμα λες κ φορας ψευτικες και κραταει πολυ καιρο.εγω βαζω καθε μερα πρωι βραδυ κ μου κρατησε 4-5 μηνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...