Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Δαφνέλαιο για τα μαλλιά


Γεια σας και πάλι,

Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ δαφνέλαιο στα μαλλιά μου στην προσπάθεια μου να τα δυναμώσω μιας και τον τελευταίο χρόνο τα έχω ταλαιπωρήσει αρκετά με τις βαφές και το styling.

Διάβασα λοιπόν πως το δαφνέλαιο βοηθάει πολύ την τρίχα την δυναμώνει, δίνει λάμψη και ότι επίσης είναι πολύ αποτελεσματικό ενάντια στην τριχόπτωση.
Το προμηθεύτηκα από το φαρμακείο, μόλις 1,50 ευρώ και περιέχει 120ml.


Πρόκειται για ένα λάδι χρώματος πράσινου με λίγο παχύρρευστη υφή και μυρωδιά από γρασίδι και το όλο concept της χρήσης του έχει ως εξής : το απλώνεις στις ρίζες των μαλλιών σου και στην συνέχεια και στο υπόλοιπο μαλλί. Προσοχή μην το παρακάνετε, δεν χρειάζεται και μεγάλη ποσότητα.  Έπειτα το αφήνεις για όσο πιο πολλή ώρα μπορείς. Το ιδανικό κατά την γνώμη μου θα είναι γύρω στην μία με δύο ώρες για να κάνει δουλειά.  Μετά λούζεσαι κανονικά.

Το χρησιμοποίησα για ένα μήνα, μία φορά την εβδομάδα και διαπίστωσα πώς όσο πιο πολύ ώρα το αφήνεις τόσο το καλύτερο. Μάλιστα πολλές φορές το άφηνα και όλη την νύχτα και το πρωί λουζόμουν. Στην συνέχεια, το μαλλί έχει μαλακώσει και δεν χρειάζεται να βάλεις καν κρέμα μαλλιών ή μάσκα.

Αποτέλεσμα : Δεν είδα να κάνει κάτι θεαματικό στο μαλλί μου ως προς την λάμψη αλλά αυτό που διαπίστωσα είναι ότι δεν σπάνε και όταν λούζομαι/χτενίζομαι δεν μαζεύω τόσες τρίχες όπως παλιά. Επιπλέον δίνει στα μαλλιά μου απαλότητα που διαρκεί. Δεν βάρυνε το μαλλί μου αλλά ούτε και το είδα πιο λιπαρό.
Επομένως μπορώ να πω ειδικά για όσες/όσους έχουν θέμα με την τριχόπτωση κάνει πολύ καλό και το συνιστώ και η τιμή είναι πολύ προσιτή.

Μην ξεχνάτε να κάνετε like στην σελίδα μου στο facebook εδώ  για να μαθαίνετε τα νέα του Beauty Insider

Εσείς έχετε δοκιμάσει αυτό το λάδι ή κάτι αντίστοιχο;;
Ποιά είναι η γνώμη σας;;
Φιλάκια Πολλά!!
Λίνα

45 σχόλια:

  1. Έχω χρησιμοποιήσει καστορέλαιο,και απλώνω συστηματικά αμυγδαλέλαιο!Για το δαφνέλαιο έχω ακούσει τα καλύτερα,και όσα διαβάζω στο post με ψήνουν να το δοκιμάσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να το δοκιμάσεις!!
      Θέλω κι εγώ να δοκιμάσω διάφορα λαδάκια όπως και αμυγδαλέλαιο!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. paidia alithevi oti to dafnelaio makrenei to malli?anna

      Διαγραφή
    3. ισχυει! εγω χρησιμοποιω τακτικα δαφνελαιο και μεσα σε μια βδομαδα μακρυναν τα μαλλια μου 1 εκ.!!

      Διαγραφή
    4. Την εβδομαδα ποσες φορες το χρησιμοποιεις? Και το βαζεις μονο στην ριζα?

      Διαγραφή
    5. Εγώ, παρόλο που φαίνεται να είναι το πεπρωμένο μου να έχω πιο λεπτές τρίχες όσο μεγαλώνω, έχω ανακαλύψει ότι υπάρχουν αρκετά πράγματα που θα μπορούσα να κάνω για να μειώσω την τριχόπτωση. Άρχισα να δοκιμάζω διάφορες φυσικές μεθόδους, όπως το αμυγδαλέλαιο, το αιθέριο έλαιο φασκόμηλου, το αιθέριο έλαιο δεντρολίβανου, το έλαιο κολοκυθόσπορου και το δαφνέλαιο. Μπορώ να πω ότι το έλαιο κολοκυθόσπορου αλλά και το δαφνέλαιο έχουν αρκετά θετικά αποτελέσματα σε μένα.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενημερωτικό post!! Έχω χρησιμοποιήσει καστορέλαιο και πραγματικά θρέφει τα μαλλιά! Απ' ότι κατάλαβα τελευταία, αμυγδαλέλαιο, δαφνέλαιο και καστορέλαιο, είναι τα top 3 έλαια!! Πραγματικά αξίζουν!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι και δεν είναι και ακριβά να τα αγοράσουμε..εγώ θέλω να δοκιμάσω και τα άλλα!!

      Διαγραφή
    2. Να ρωτησω κατι το σαπουαν που χρησιμοποιω ειναι φαρμακευτικο πηραζει να βαζω κ δαφνελαιο???

      Διαγραφή
  3. xereis poso kairo lew tha to dokimasw????
    na dw pote tha to agorasw! opws kai coconut oil!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Coconut oil θέλω τόοοοσο πολύ να το δοκιμάσω και είναι και πολυχρηστικό!!

      Διαγραφή
  4. Το δοκίμασε ο αδελφός μου για την τριχόπτωση και του άρεσε πάρα πολύ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντως τα δυναμώνει και επίσης βοηθάει και με τη φαγούρα στο κεφάλι! Για λάμψη και απαλότητα πάρε coconut oil, το λατρεύω μιλάμε!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω εχω παραγγειλει το καστορελαιο για φρυδια και βλεφαριδες και μαλλον θα το βαλω και στα μαλλια! ακουω τοσα καλα και εχω ψηθει ηδη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. den exw dokimasei pote dafnelaio alla ontws exw akousei polu kala logia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ..αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά στα δικά μου..
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ! Έγινα κι εγώ μέλος στο δικό σου!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Τελευταία άριχσα και γω να μαθαίνω για την θαυματουργή δράση των έλαιων!Μεχρι στιγμης εχω δοκιμάσει μόνο ελαιολαδο!Κανει τα μαλλια απιστευτα λαμπερα και απαλα!Το χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα,βάζω στις ρίζες και μετά σε όλα τα μαλλιά.Το αφήνω όλη νύχτα και το πρωί λουζομαι κανονικά!Τωρα με εψησες να δοκιμασω και το δαφνελαιο!Περιμενω την Τριτη να παω στο φαρμακειο!!!
    Σ'ακολουθω!!Αν θες περνα μια βόλτα και απο το δικο μου blog!Φιλακιααα!
    http://beautyrosetips.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/Beautyrosetips/133794153463958?ref=hl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι το ελαιόλαδο κάνει πολύ καλή δουλειά σε πολλά!!
      Είδα το blog σου σε έκανα follow!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Που το βρήκες 1,50 ευρώ γιατί εγώ ρώτησα στο φαρμακείο και μου είπαν 8 :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολλά 8 ευρώ. Εγώ πήρα το συγκεκριμένο από μικρό φαρμακείο της γειτονιάς μου. Δοκίμασε να πας και σε κάνα άλλο. Εκείνο με τα 8 ευρω θα ήταν κάνα βιολογικό ίσως και γι αυτό θα ήταν ακριβό.

      Διαγραφή
    2. Εγώ το πήρα 2,5.. 8 ευρώ είναι πάρα πολύ ακριβό!

      Διαγραφή
  11. εγώ κορίτσια το αγόρασα σήμερα το δαφνέλαιο από κατάστημα ντελικατεσεν 5,45 τα 100ml. Ε δεν ειναι και φθινό...αλλά αν κάνει δουλεια ...χαλάλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δεις βελτίωση σίγουρα απλά θέλει χρόνο δεν θα γίνει από την μία στιγμή στην άλλη!!

      Διαγραφή
  12. κοριτσια να σας ρωτησω..που πουλανε coconut oil? Το δαφνεκαιο οντως κανει πολυ καλη δουλεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, από την σελίδα http://www.iherb.com/ μπορείς λάδι καρύδας. Σε κατάστημα εδώ δεν γνωρίζω που μπορείς να βρεις νομίζω είναι λίγο δυσεύρετο.

      Διαγραφή
    2. ααα οκ! σ'ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  13. Το δοκίμασα και εγώ, σαν εναλλακτική λύση του λαδιού καρύδας και δεν μου άρεσε καθόλου. Μυρίζει πάρα πολύ έντονα, σε σημείο που δεν έβλεπα την ώρα να λουστώ, χώρια που δεν είδα καμία απολύτως διαφορά. Απογοητευτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν πάρετε δαφνελαιο θα σας συνιστούσα να το προμηθευτείτε από βιολογικά προϊόντα.κανει 6 ευρώ...αυτό που δείχνει πάνω στην φωτογραφία το είχα πάρει κ εγώ παλαιότερα αλλα δεν το χρησιμοποίησα γιατι περιέχει παραφηνελαιο. .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ μέχρι στιγμής έχω βάλει 2 φορές δαφνέλαιο και βάζω μια φορά την εβδομάδα. Και πραγματικά μπορώ να πω ότι από τις 2 φορές που έχω βάλει έχω δει διαφορά! :O Δεν το περίμενα για να πω την αλήθεια... ίσως να μην φαίνεται ακόμα η διαφορά στους άλλους, αλλά εγώ που γνωρίζω καλύτερα το μαλλί μου βλέπω διαφορά στην ποιότητα της τρίχας. Ελπίζω να βοηθήσει και όλους εσάς που το δοκιμάζετε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα!χρησιμοποιώ το ίδιο ακριβώς!το αγοράζω από φαρμακείο 1,80!προσωπικά το απλώνω 3 φορές την εβδομάδα και το κρατάω 2-3 ώρες!έχω παρατηρήσει ότι θρέφει κ δυναμώνει τα μαλλιά, τα κάνει λαμπερά, κ επειδή τα δυναμώνει κ δεν σπάνε οι άκρες εύκολα, μακραίνουν γρήγορα!το συστήνω σ όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. kalhsperaaaaa...exw parei ki egw dafnelaio allaaa exw valei mexri tr 2 fores ...thelw na rwthsw thn ChrisEm isxuei oti ta vohthaei na makrynoun ??? k an nai exeis dei apotelesma gt egw pio pl to phra g afton ton logooo ...k an ta vohthaei , ta vohthaei se suntomo xroniko diasthma??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μακραινει το μαλλι με το δαφνελαιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kοριτσια ΠΡΟΣΟΧΗ.Γενικα ακουγονται καλα λογια για το δαφνελαιο αλλα εγω που το χρησιμοποιησα αυτο το διαστημα οχι μονο καλο δεν μου εκανε αλλα μου προκαλεσε τριχοπτωση σε μεγαλο βαθμο.Οτι ενυδατωνει ομως ενυδατωνει 100% και επισης σκουραινει τα ανοιχτοχρωμα μαλλια.Τα δικα μου φυσικα ειναι καστανοξανθα και τα εκανε σκουρα καστανα σαν σοκολατι.Δεν ξερω ισως (οπως διαβασα σ ενα αλλο αρθρο) δεν κανει να το βαζουμε στις ριζες.Τι να πω?Παντως προσοχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παιδιά το δαφνελαίο είναι φοβερό και θαυματουργό!! Εκτός απο το γεγονός ότι μακραίνει το μαλλί μακραίνει περισσότερο κατα 5-6 πόντους και το πέος...Το δοκιμάζω ένα μήνα τώρα.. Η γυναίκα μου ένα μήνα τώρα έχει ενθουσιαστεί!! Κάναμε δύο παιδάκια μέσα σε δύο μήνες!! Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αληθευει οτι σκουραινει το χρωμα των μαλλιων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αληθευει οτι σκουραινει το χρωμα των μαλλιων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το Ταραξάκο έχει θεραπευτική ιστορία που κρατά από την αρχαιότητα τόσο των Κινέζων, όσο και των Ινδιάνων αλλά και των αρχαίων Ελλήνων για πολλές διαταραχές.Ταραξάκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...