Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Boho Layered Jewelry


Oκ το παραδέχομαι έχω επηρεαστεί από το Coachella εκείνο το festival -πασαρέλα-είμαι skinny και φοράω μικροσκοπικά σορτς με ankle boots- και σε αυτό το post θα σας δείξω αξεσουάρ boho-hippie-παιδί των λουλουδιών!!

Το boho trend είναι η απόλυτη τάση για το καλοκαίρι και ότι χαϊμαλί, κρόσσι και ταγάρι έχεις είναι approved!
Το σκεπτικό είναι πάρε πολλά μαζί και φόρα τα!(με προσοχή ε!)





Πως σας φαίνονται;;
Το καλοκαιράκι με ηλιοκαμένη εμφάνιση θα είναι super!

Φιλιά 
Λίνα

19 σχόλια:

  1. Ο ένας λόγος που λατρεύω το καλοκαίρι είναι για το χίπι-ρομαντικό-ιντι στιλ!!!

    Ο άλλος είναι γιατί απλώς το καλοκαίρι μπορείς να ακολουθήσεις πολλά και διαφορετικά στιλ!!!

    Ενώ το χειμώνα λόγω κρύου δεν είναι τόσο εύκολο!

    Anyway, λάτρεψα τις φωτός σου και με την πρώτη ευκαιρία μου φαίνεται πρέπει να βάλω σε τάξη τα αξεσουάρ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώωωωωω!! Κι εμένα μου αρέσουν πολύ αυτά τα αξεσουάρ και έχω άπειρα τέτοια αλλά πάντα αγοράζω κι άλλα!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο ποστ! Σε ακολούθησα via gfc will you follow back?
    φιλιά κορίτσι

    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand?ref=tn_tnmn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο πολύ μ αρέσει το boho στυλ!!Πολύ ανέμελο και καλοκαιρινό.Πολύ όμορφο ποστ Lina περιμένουμε το καλοκαιράκι να έρθει, να μαυρίσουμε και να κάνουμε τέλειους συνδυασμούς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εμέναααα..άντε να αλλάξει λίγο και η διάθεση...και σκέφτομαι να τραβάω και καμιά φώτο να βάζω πια εδώ!

      Διαγραφή
  4. I love all those bracelets, there are so cute!

    I invite you to my blog, Im new in blogging so I will really aprecciate to know your impression!
    Loads of kisses.

    Ana Ferrandis
    www.mysticlipstickblog.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Love your pics!!! you have a really nice blog
    Will u visit mine?? http://diariodilina.blogspot.gr/
    i allready followed you!!!
    xoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ααχ τι ομορφα που είναι! ότι πρέπει για καλοκαιρι!!!! =))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου φαίνεται υπέροχο το στιλ, παρόλο που θεωρώ ότι δεν θα ταίριαζε σε εμένα!
    chic-aholics.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφόσον το συνδυάσεις σωστά είναι ωραίο απλά το θέμα είναι να σου αρέσει και σένα όπως λες!

      Διαγραφή
  8. Πάντα ήθελα να το δοκιμάσω αυτό το στυλ αλλά φοβάμαι στο τέλος θα μοιάζω με λατέρνα γιατί δε θα τα συνδυάσω σωστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την σωστή περίσταση πχ για ποτάκι ή για καλοκαιρινές διακοπές είναι πολύ ωραίο πάντως!

      Διαγραφή
  9. Είμαι φανατική οπαδός αυτού του στυλ! Είναι πιο εύκολο να το εφαρμοσεις το καλοκαίρι, αλλά ακόμα και τον χειμώνα, αν διαλέξεις τα σωστά αξεσουάρ και με λίγη προσοχή είναι και πάλι ωραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...