Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Rimmel Apocalips & Kate Moss Lasting Finish swatches και Review


Στο πρόσφατο post μου Ηaul Made in Spain σας είχα δείξει τα δύο κραγιονάκια Rimmel που απέκτησα και όπως σας υποσχέθηκα εδώ θα σας δείξω τα swatches και την άποψη μου γι'αυτά. 



Το Rimmel Apocalips Lip Laquer στην απόχρωση Out Of This World είναι ένα κρεμώδες κραγιόν και αν παρατηρήσετε καλά θα δείτε πως το βουρτσάκι του έχει ένα κενό στην μέση για να μαζεύει περισσότερο προϊόν.  Ένα μόνο πέρασμα αρκεί και αφήνει τα χείλη μου ζουμερά και λαμπερά για αρκετές ώρες! Η συσκευασία είναι πρωτότυπη και μου αρέσει πολύ.
To λάτρεψα!

Rimmel Apocalips in Out Of This World

To Rimmel Kate Moss Lasting Finish στην απόχρωση 08 είναι ένα semmi matte κραγιόν που αφήνει μία απαλή λάμψη στα χείλη, έχει μέτρια διάρκεια και δεν θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα ενυδατικό. Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι ένα πολύ απαλό μοβ ότι πρέπει για κάθε μέρα. Η συσκευασία μου αρέσει πολύ και φέρει την υπογραφή της Κate Moss.

Rimmel Kate Moss Lasting Finish Shade 08

Πως σας φαίνονται;
Έχετε κάποιο από αυτά;

Φιλάκια 
Λίνα

25 σχόλια:

  1. Πόσο μα πόσο όμορφα!!!
    Εγώ έχω μόνο δύο από τα ματ της Κate και ένα από την κλασσική σειρά!
    Θέλω τόσο πολύ ένα apocalips!!
    Με γεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν εχω κάποιο, αλλά η αποχρώσεις ειναι πολυ όμορφες. Μου αρέσει πολύ το ματ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ είναι υπέροχα!! Πολύ ωραία χρώματα!! Ειδικά το κραγιον!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ ούτε εγώ έχω κάποιο και πολύ τα ζηλεύω και τα δύο.. Τέλεια χρώματα επέλεξες!! Ειδικά το Apocalips φανταστικό, θέλω τόσο πολύ να τα δοκιμάσω..
    Με γεια σου και καλοφόρετα :-)

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πράγματι τα χρώματα είναι πολύ ωραία!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. A, και τα δύο φαίνονται τόόόσο υπέροχα!!!
    Με 'γεια σου!!!
    Χρησιμοποίησε τα κ'... γοήτευε!!!
    ;-)
    Φιλιά!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. to lipgloss fainetai teleio!!! thanks for following!
    www.miouprincesslovespink.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και τα δύο φαίνονται πολύ ωραία.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Rimmel μ'αρέσει πάρα πολύ! Ειδικά τα κραγιόν της. Πολύ ωραίο χρώμα αυτό που διάλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ πολυ ομορφα χρωματα!!!!!!!Σκεφτομαι να παραγγειλω και εγω Rimmel!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...