Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Mini Review : Προϊόντα Castalia


Πριν από λίγους μήνες η εταιρεία Castalia πήρε την πρωτοβουλία να μου αποστείλει κάποια δειγματάκια ώστε να δοκιμάσω τα προϊόντα της και να πω την γνώμη μου.

Αρχικά να σας πω ότι βέβαια δεν μπορώ να έχω μία ολοκληρωμένη άποψη δοκιμάζοντας μόνο τα δειγματάκια αλλά ήταν μια καλή ευκαιρία να γνωρίσω την εταιρεία και έχω μια πρώτη άποψη για τα προϊόντα της.


Είχα λοιπόν την ευκαιρία να δοκιμάσω τις ενυδατικές κρέμες από την σειρά Dermopur που απευθύνονται στην λιπαρή ή με τάση ακμής επιδερμίδα, την σειρά Sensial η οποία απευθύνεται στην κανονική, μεικτή  ή αφυδατωμένη επιδερμίδα και την αντηλιακή σειρά Helioderm.

Μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένη με τα προϊόντα Castalia. Έχουν λεπτή υφή, απορροφούνται γρήγορα και αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι ότι έχουν ματ αποτέλεσμα.
Ιδιαίτερα μου άρεσε το Active 5 Serum από την σειρά Chronoderm, ένα serum ανάπλασης και επανόρθωσης για το πρόσωπο για το λαιμό. 

Να σας πω επιπλέον ότι η εταιρεία διαθέτει μεγάλη γκάμα προϊόντων, από αντηλιακά αλλά και προϊόντα για το πρόσωπο και τα μαλλιά. Στα plus θα βάλω τις κρέμες από την σειρά Dermopur αλλά και τις αντηλιακές οι οποίες περιλαμβάνουν και χρώμα για καλύτερη και ομοιόμορφη εφαρμογή!
Στο μέλλον ίσως θα αναζητήσω κάποια από τις ενυδατικές κρέμες της εταιρείας.

Τα προϊόντα της θα τα βρείτε στα φαρμακεία και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στην σελίδα τους στο facebook εδώ

Ευχαριστώ πολύ την εταιρεία για τα δειγματάκια και την ευγενική επικοινωνία που είχαμε.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από την εταρεία Castalia;
Την γνωρίζετε;

Φιλιά
 ♔
Λίνα

4 σχόλια:

  1. exw dokimasei arketa proionta tis etaireias kuriws kai egw se deigmata!
    auto pou den mou arese ka8olou itan i antiliaki me xrwma..eniw8a na kollaei sto proswpo mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εμένα μου άρεσαν πάρα πολύ οι ενυδατικές αλλά και οι αντηλιακές της Castalia! Αλλά το αγαπημένο μου ever προϊόν της εταιρίας είναι το υγρό σαπούνι για το πρόσωπο της σειράς Dermopur αν δεν κάνω λάθος!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αγαπημένη μου ενυδατική είναι από Castalia! Τη λατρεύω και είναι ό,τι πρέπει για λιπαρά δέρματα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρησιμοποιώ κυρίως προιοντα castalia, τη σειρά dermopur λογω επιδερμίδας. Τα λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...