Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Review : Hawaiian Tropic Silk Hydration After Sun


Το Hawaiian Tropic Silk Hydration είναι το after sun που επέλεξα για φέτος το καλοκαίρι και αφού δοκιμάστηκε πάραυτα μιας και το πήρα μαζί μου στις ολιγοήμερες διακοπές μου ήρθε η ώρα να σας πω την γνώμη μου για το προϊόν αυτό. 


Το ομολογώ ότι,όταν έπρεπε να επιλέξω ανάμεσα σε άλλα στο ράφι με τα αντηλιακά και τα υπόλοιπα after sun, με δελέασε και η όμορφη συσκευασία του, με το υπέροχο αυτό χρώμα. Αυτός βέβαια δεν είναι λόγος να αποφασίσει κανείς αλλά τα Hawaiian Tropic προϊόντα είναι πάντα ψηλά στην λίστα για τις καλοκαιρινές αγορές των διακοπών μου αφού είναι παλιά δοκιμασμένα και αγαπημένα προϊόντα. 


Πρόκειται λοιπόν για μία πλούσια ενυδατική λοσιόν με άρωμα καρύδα και παπάγια που περιέχει καταπραϋντικό ζελέ αλόης, μάνγκο και shea butter. Aυτό με τις γραμμούλες που βλέπετε στο μπουκαλάκι του εγώ νόμιζα ότι ήταν της συσκευασίας (!!χαζή!!) αλλά τελικά έτσι είναι μέσα το προϊόν, σαν διπλή ταινία δηλαδή.
Είναι σούπερ ενυδατικό, με τέλειο άρωμα που διαρκεί και μου αφήνει μία δροσιά για αρκετή ώρα αφού το εφαρμόσω. Και φυσικά απορροφάται αμέσως. Το άπλωνα στο σώμα μου με έμφαση στα σημεία που βλέπει ο ήλιος περισσότερο και δεν είχα κανέναν ερεθισμό, ούτε κοκκινίλες και ξεφλουδίσματα. Αυτό βέβαια και σε συνδυασμό πάντα με την σωστή χρήση του του αντηλιακού. 
Υπέροχο άρωμα!! (το ξαναείπα ε;;;)

Εσείς το έχετε δοκιμάσει;
Ποιο after sun χρησιμοποιείτε;

Φιλιά
Λίνα
η ανάρτηση αυτή είναι ενημερωτική, δεν είναι διαφημιστική και το προϊόν το έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα

25 σχόλια:

  1. axxxxxxx murizei teleiaaaaaaa!!den to pira omws :(
    giati exw idi allo after sun!!tou xronou twra... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεεμ!! Δεν πειράζει!!
      Αλλά πραγματικά έχει τέλειο άρωμα!!

      Διαγραφή
  2. ax exw to antiliako kai thelw poli na to parw kai auto! ontws mirizoun teleia ola auths ths markas!!
    tha to parw sigoura gia ton augousto :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μυριζει τελεια!!! το εχω βαλει κ εγω στην wish list!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το αγαπώ!!! Μυρίζει τέλεια αλλά αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι η αίσθηση δροσιάς που αφήνει. Φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω το βαζάκι αλλά δεν έχω πάει ακόμη για μπάνιο σνιφ...

    Τώρα βέβαια σκέφτομαι μήπως με βόλευε καλύτερα αυτό που μας έδειξες, δεν πειράζει και τα δύο hawaiian tropic είναι αρά πόσο να διαφέρουν; χιχι

    Ωραίο review σύντομο και περιεκτικότατο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ!! Το βαζάκι δεν το έχω δει η αλήθεια είναι κι εγώ λέω κράτα αυτό που έχεις!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Λατρεύω το άρωμα καρύδας στο σώμα μου ολο το χρόνο αλλα το καλοκαιρι περισσότερο!!!
    Θα το δοκιμάσω σίγουρα. Τωρα βάζω μια ενυδατική του korres.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης του κορρε το after sun Με γιαούρτι είναι υπέροχο και το έχω δοκιμάσει!!
      Καρύδα συμφωνώ είναι για όλο τον χρόνο υπέροχο άρωμα!!

      Διαγραφή
  7. Δεν ήξερα μέχρι στιγμής τα after sun προϊόντα. ομολογώ ότι με έβαλες σε δέλεαρ να το δοκιμάσω :D πρέπει να ναι τέεελειο!
    Αν θες ρίξε και μια ματιά στο δικό μου blog. Είμαι καινούργια :) φιλιά:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι καλό μετά τον ήλιο γιατί ηρεμεί το δέρμα!!
      Έγινα κι εγώ μέλος στο blog σου!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Το after sun δεν έτυχε να το δοκιμάσω αλλά το αντηλιακό μυρίζει θεϊκά!
    Ωραίο ποστ κορίτσι! μπράβο!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εγώ έχω δοκιμάσει μόνο αντηλιακό της εταιρίας αλλά ίσως προτιμήσω και αυτό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι όντως τέλειο το άρωμά του <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Amazing review ;) I must to buy this product ;) I love summer scents ;)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειο πρέπει να είναι!! Έχω το αντηλιακό λάδι και μοσχομυρίζει!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Exo k to antiliako k ato after sun! Einai titanomegistoterastia !!!!1
    An sou po oti k ego nomiza oti einai i suskevasia etsi, ti tha peis;; xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι παραπλανητική συσκευασία!! Αγάπησα και το αντηλιακό για είμαι ειλικρινής μου αρέσει πιο πολύ από το carroten.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...