Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Vacations Haul - Tι αγόρασα για τις διακοπές μου


Δύο σπουδαία πράγματα συνέβησαν τις τελευταίες μέρες : 
 Σπουδαίο πρώτο: δουλεύω (ετοιμαστείτε για πολλά hauls και reviews)
Σπουδαίο δεύτερο : πήγα ολιγοήμερες διακοπές 
(αυτός είναι και ο λόγος που τις τελευταίες μέρες απουσίασα)

Οι διακοπές πραγματικά κανονίστηκαν τελευταία στιγμή και είχα μόνο μία μέρα να ετοιμαστώ και να κάνω τις απαραίτητες αγορές πριν φύγω. 
Αποφασίσαμε ότι αυτές θα ήταν διακοπές low budget και έτσι περιορίστηκα σε πολύ λίγα πράγματα. 
 Σε αυτή την ανάρτηση λοιπόν θα σας παρουσιάσω τις beauty vacations αγορές μου. 



Hawaiian Tropic Silk Hydration After Sun λοσιόν με ζελέ αλόης και άρωμα coconut papaya. Δεν πάω ποτέ διακοπές χωρίς να προμηθευτώ κάποιο after sun. Αναμένατε review σύντομα. Απλά να πω ότι μυρίζει υπέροχα. 

Hawaiian Tropic Lip Gloss με spf 25 παρακαλώ! Υπέροχο! Έχει μια γεύση και μια μυρωδιά που με κάνουν να θέλω να το φάω. Το φορούσα τα πρωινά καθώς και στην παραλία. Δεν έχει ιδιαίτερα έντονο χρώμα αλλά έκανε τα χείλη μου να φαίνονται ζουμερά και όμορφα!
 (αυτές οι δύο παραπάνω φώτο είναι τραβηγμένες μέσα στο πλοίο για Πάρο. Είδα το φως και το εκμεταλλεύτηκα, οι τριγύρω μου απορούσαν!!)

Αxe Dark Temptation αποσμητικό σώματος. Ναι ναι το ξέρω είναι ανδρικό. Δεν έπαθα κάποιο διχασμό προσωπικότητας απλά όταν το μύρισα ενθουσιάστηκα. Το καλοκαίρι αποφεύγω τα αρώματα γιατί έχω θέμα με τα κουνούπια και πάντα καταφεύγω σε αποσμητικά τέτοιου τύπου. 

Βέβαια δεν παρέλειψα να προμηθευτώ το αγαπημένο μου αντηλιακό σώματος Carroten Sunsations με υπέροχο άρωμα καρύδας. Απλά το λάτρεψα!!

Και τέλος τα πολυαγαπημένα μου Chapstick Classic με spf 4 σε γεύση φράουλα και κεράσι. Αυτή ήταν μια παρορμητική αγορά που έκανα από φαρμακείο της Πάρου. Ήταν ένα φαρμακείο με πάρα πολλές μάρκες καλλυντικών σχεδόν δίπλα από κει που μέναμε. Ούτε στην περιοχή μου στην Αθήνα δεν βρίσκεις τέτοιο φαρμακείο. Μπήκα και χάθηκα! Ευτυχώς δεν είχα πολλά χρήματα πάνω μου. Όταν είδα τα chapstick δεν αντιστάθηκα.  

Αυτά τα λίγα πραγματάκια αγόρασα για τις διακοπές μου.
Εσείς χρησιμοποιείτε κάποιο από αυτά;
Πείτε μου τι άλλο παίρνετε μαζί σας εσείς;

Φιλιά
Λίνα
η ανάρτηση αυτή είναι ενημερωτική δεν είναι διαφημιστική και τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα 

26 σχόλια:

  1. Τελειες επιλογες Λινακι μου.
    Επισης σημαντικα για τις διακοπες ειναι η αντηλιακη κρεμα για το προσωπο, καθως και σπρέυ για τα μαλλια με δείκτη προστασιας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Κατερίνα μου!! Εννοείται ότι πήρα αντηλιακό για το πρόσωπο, απλά θα του κάνω ξεχωριστό post για να μιλήσω γι αυτό!! Στα μαλλιά δεν βάζω σπρευ αλλά η αλήθεια είναι ότι ταλαιπωρούνται κι αυτά!!!

      Διαγραφή
  2. Έχω το hawaiian tropic lip gloss σε μανγκο-παπαγια απίστευτο προϊόν!!!

    Είμαι ήδη σε φάση haul για διακοπές αρά αναμένονται και πολλά σχετικά ποστς! χιχι

    Λατρεύω το νησάκι της Πάρου!!! Αξέχαστες στιγμές!

    Ελπίζω να περάσες τέλεια και να έχεις καλή συνέχεια στο καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλη γεύση είναι αυτή?? Δεν την έχω δει πουθενά!!!
      Πέρασα τέλεια!!! Και αναμένουμε τα σχετικά ποστ για τις διακοπές σου!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Τα αγαπω τα chapsticks!!congrats για τη δουλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ και θέλω όλες τις γεύσεις!!!
      Σ ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. polu wraio to after sun!!!!!!!! :D
    pws ta perases den mas eipes!
    aaaaaa,sugxaritiria gia tin douleia!!!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Βίκυ μου!! Ίσως κάνω μία ανάρτηση με φωτογραφίες των διακοπών μέσα στην βδομάδα!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ομορφα!!!
    Συγχαρητηρια για την δουλεια!!!
    Και περιμενουμε φωτογραφιες απο τις διακοπες σου να μας πεις πως τα περασες!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άστα τα φιλοσοφικά και πες μας που δουλεύεις και που πήγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχαχα!! Μην φαντάζεσαι, δεν είναι και τίποτα σπουδαίο, είναι 2-3 φορές την εβδομάδα και πρόχειρο αρκετά και άγνωστο για πόσο, ίσως και προσωρινό!
      Γι αυτό και δεν ενθουσιάζομαι!!! Λίγα πράγματα αλλάζουν...αλλά ποτέ δεν ξέρεις!!

      Διαγραφή
  7. Hi!wraio blog!!!...to phra ki egw to lip gloss einai teleio!!!kai nostimo!:Pto after sun kalo??
    exw ki egw blog an des tsekare to:-)

    http://kissmebe4flight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ!! Έγινα μέλος και στο blog σου!!
      Για το after sun σύντομα θα φτιάξω review!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. S'euxaristw poly!!!egina ki egw sto diko sou!!!kalh synexeia!!!;-))

      Διαγραφή
  8. Βρήκες τα Chapsticks? Τυχερή!! Τα θέλω κι εγώ! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι εδώ είναι λίγο δυσεύρετα!!
      Καταχάρηκα με αυτήν την αγορά!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Τι υπέροχα πράγματα!!

    Υπέροχο ποστ!!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφα πραγματάκια!!!
    Αλλά πιο πολύ χάρηκα που βρήκες δουλίτσα!!!
    Φιλάκια πολλά, κορίτσι μου!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Teleies epiloges!! To after sun kai to ladaki ths carroten ta exw kai gw kai ta exw kataeuxaristh8ei!!
    Elpizw na perases teleia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα carroten είναι πλέον κλασική αξία και δεν λείπουν ποτέ από τις διακοπές!!

      Διαγραφή
  12. Κοριτσάκι μου χαίρομαι πάρα πολύ και τη δουλίτσα αλλά για τις διακοπούλες. Για το haul δεν έχω να πω κάτι. Όμορφα και μυρωδάτα πραγματάκια. Φιλιά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Cute pieces!
    I uploaded a haul too, if you'd like to take a look it's on my youtube channel 'thebeautyblogx1' :)

    Alexa

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το Hawaiian το θέλω αλλά ήδη έχω ένα after sun ανοιγμένο. Τέλεια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...